Lilla-zawans

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Pernilla Netterberg - 14 juni 2010 18:25

Då har Aramiz blivit 22dagar, och han har blivit gnällig och piper mycket. Svaret fick jag när jag öppnade  hans mun"2st tänder är på väg ". Stackars lilla Aramiz.


Han går mycket bättre idag och kan gå flera steg framåt och några bakåt *s*.


Han har börjat kissa helt själv också, så nu får man vara på sin vakt annars har man kiss i hela händerna och knät *L*


Tuzzan ser tröttare ut,men svaret är nog att Aramiz piper mycket mera och Tuzzan vill ju dit hela tiden och titta till honom dygnet runt. Jag kan tänka mig att det går att jämföra människo barn som får tänder.


Min son tyckte att jag skulle lägga in en massa tuggben till Aramiz *s*

men det går ju inte eftersom han inte  äter vanlig mat ännu utan bara diar från mamma Tuzz.


Jag missade att skriva igår men Aramiz fick följa med ut på en promis med mamma Tuzz och Hugo, men han åkte i en hundväska inlindad i en  filt.


Presentation


Här är min första valp. "Aramiz"

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

Översätt bloggen

Värde

Hur många besök på bloggen


View My Stats

Ovido - Quiz & Flashcards