Lilla-zawans

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Pernilla Netterberg - 1 juni 2010 22:17

Idag Aramiz 9 dagar


Igår var jag inne och jobbade, allt gick jätte bra här hemma med alla 3 st små gosisar. Min yngsta son Nino hade huvudansvaret för valpis och Tuzz. Och bonus dottern Sandis trugade i en envis york (Tuzz) mat och filmjölk.

Så just nu lever Tuzz på vetrinärsmaten, filmjölk, mjölk/vatten och frukt.

Men Tuzzan har börjat lämna Aramiz längre och längre stunder men hoppar in i kartongen minst 1 gång i timmen för att mata lilla Aramiz.

Hon är rolig lilla Tuzz för innan hon lämnar Aramiz ensam så lindar hon in honom i fleesfilten så han är varm och sen hoppar hon iväg för att pussa på Hugo min andra lilla gose vovve här hemma.

Jag ska lägga upp lite länkar om hur Hugo levde innan han flyttade till oss.

Nu i helgen som kommer så kommer Aramiz blivande nya mammis Anna och Daniela och hälsar på lilla Aramiz.


Och jag har hundklippningar i trimmet "Roligt" 

Jag ska sätta in en länk till mitt hundtrim här i bloggen.


Ha det gott så hörs vi i morgon igen. P.S nu är det inte många agar kvar innan Aramiz öppnar ögonen D.S

Presentation


Här är min första valp. "Aramiz"

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

Översätt bloggen

Värde

Hur många besök på bloggen


View My Stats

Ovido - Quiz & Flashcards