Lilla-zawans

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Varit nere hos vetrinären idag.

Av Pernilla Netterberg - 26 maj 2010 13:10

Nu satte jag min bonusdotter "Sandis" som vakt och sällskap till Tuzz och Aramiz.

Jag var tvungen att springa ner och köpa Tuzzans special mat.

Hon var rätt dålig på att äta undertiden hon väntade lilla Aramiz och Arvid, så jag började ge henne en mat som heter "CPW Puppy all breed mat. Iden maten finns allt och lite till som är viktigt att hon får i sig när hon väntar valpar och under tiden  valparna diar henne.

En viktig sak jag lärde mig idag är att tiken äter 3 gånger så mycket efter valpning och så länge hon låter valparna dia henne.


Pris: 9 burkar kostar ca:207:-

men är värd sitt pris.


Jag passade på att boka tid för lilla Aramiz besök hos vetrinären innan han flyttar till sitt nya hem den 19/7-2010.


Han ska den 16/7  ner till vetrinären och kollas upp och få alla sprutor och id.nummer

 
 
Ingen bild

Anna

26 maj 2010 18:57

Pernilla har glömt att säga något på sin presentation sida och det är att hon är den bästa vän man kan tänka sig. Hon är även en väldigt bra hund mamma. Och hon är en superbra hund trimmare.
Hon är helt enkelt bäst.

 
Ingen bild

Fourlegs /Emelie

26 maj 2010 19:43

Hej! Gud, när jag ser dina små sötnosar längtar jag till att min lilla ängel ska bli gravid och få små valpisar :) Kommer naturligt vis följa dig och din lilla prinsessa och lilla Aramiz väg till sitt nya hem.

Kram Fourlegs

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Netterberg - 12 mars 2017 11:51

      Vä. Gul Hö. Blå vä.gul

Av Pernilla Netterberg - 1 mars 2017 11:41

Mat dax i valplådan. Alice är en sådan duktig och snäll mamma till killarna Lite bilder på små killarna. Vi försökte få dom att samarbeta då vi behövde kort till blocket annonsen hihihi ...

Av Pernilla Netterberg - 26 februari 2017 19:51

Detta är valp 1 Grön Detta är Valp 1 Grön Detta är valp 1 Grön Detta är valp 3 Gul Detta är valp 3 Gul Detta är valp 3 Gul ...

Presentation


Här är min första valp. "Aramiz"

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

Översätt bloggen

Värde

Hur många besök på bloggen


View My Stats

Ovido - Quiz & Flashcards